poniedziałek, 18 lutego 2013

prolog



Zamknęłam pewien etap w swoim życiu i tym samym zaczęłam nowy w którym tym razem to ja będę decydowała o swoim losie. Skupie się na swojej karierze, przestane palić, zacznę się ruszać bo czuje, że nabrałam trochę nie potrzebnej masy i ... będę szczęśliwa ?
Tego nie wiem i sobie obiecać nie mogę, ale na pewno nie uzależnię się ponownie od jakiegokolwiek mężczyzny ! Nawet jeśli miałby nim być sam Johny Depp błagający abym się w nim zakochała , I'm so sorry .. but no ! . Wysiadam z pociągu i zaciągnęłam się Rzeszowskim powietrzem, proszę państwa od dzisiaj jestem nowym człowiekiem ! ....Chyba nie przestanę tego powtarzać ..
Zamawiam taksówkę która zawozi mnie do mieszkania które wynajęłam tydzień temu , od razu po wejściu pootwierałam okna, aby wywietrzyć nieprzyjemny zapach lakieru do podłogi który został chyba wylany specjalnie aby stworzyć wrażenie zadbanego mieszkania.
 - Witamy w domu - Mówię do swojego odbicia w lustrze i lekko się uśmiecham - Masz już tak zrytą psyche, że rozmawiasz z lustrem - Śmieje się i schodzę na dół pomóc panom z firmy która przywiozła moje duperele i kartony z mojej Bydgoszczy, aż do Rzeszowa.
No to teraz na serio zaczęłam to moje "nowe życie" ... tylko kto mi pomoże rozpakować tą stertę kartonów, pudełek i toreb !? ... Odpowiedziała mi głucha cisza ..



Hi !
Więc mamy prolog i ... no właśnie co dalej ? Zobaczymy ;)
Mam nadzieje, że potraktujecie mnie ulgowo zważając na to, że jest to moje pierwsze opowiadanie o tematyce siatkarskiej ... ba ogólnie moje pierwsze ! 
Wszystkie rady są mile widziane :)

Pozdrowienia ; D
Vacker 

6 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem ; ) .
    No no, przestanie palić .. oby palenie to straszny nałóg i mega nie fajny .. fuj śmierdzi się po tym i takie tam, ale no cóż jak kto lubi ;p .
    Jestem ciekawa pierwszego rozdziału ; d .
    Pozdrowienia Wredota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dzięki za komentarz :)
      No ja wiem , wiesz kochanie może Kornelia rzuci nałóg ;)

      Usuń
  2. OMG ! Przeczytałam i jestem pod wielkim wrażeniem !
    Wiedziałam że fajnie piszesz no, ale że aż tak !?
    Skoro to prolog a ja się jaram to jestem mega ciekawa jak bedzie dalej :)
    Czekam na kolejny ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja powiem szybko, krótko i na temat !
    Mam mega nadzieje że blog będzie kipiał seksem głównych bohaterów ! mam nadzieje że spełnisz me nadzieje ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie napisany prolog. Tylko... musiałaś wrzucić ten angielski? Sory to rozumiem, bo to już takie polskie, ale nie musiałaś wrzucać angielskich słów. I moja osobista prośba: Wyjustowałabyś tekst? Łatwiej się będzie czytać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam nawyk, otacza mnie język angielski :P
      wyjustuje :) Ale to już 3 część ;) Bardzo dziękuję za radę :)

      Usuń