wtorek, 19 lutego 2013

część pierwsza


Byłam pełna optymizmu .. do teraz !
Miałam wielkie plany, aby zmienić swoje życie na lepsze.. Chciałam zacząć od pracy, ale się nie da ! . Jak mam mieć ochotę pracować jeśli wielcy dziennikarze nie traktują mnie poważnie, a mój wspaniały szef na dzień dobry gestem bogacza rzucił mi na biurko legitymacje gazety dla której robię zdjęcia i bilet na mecz tutejszego zespołu siatkarskiego. Dorzucił jedynie, że liczy na jakieś dobre zdjęcia i tyle go było. Próbowałam rozmawiać z moimi "kolegami z fachu" , ale ci tylko kwitowali moje wypowiedzi, że po studiach nic się nie wie i nie powinnam się wtrącać w rozmowy poważnych dziennikarzy zważając na to, że jestem tylko fotografem .. ta szkoda, że skończyłam studia dziennikarskie a fotografie robiłam dodatkowo, bo od zawsze była ona moją pasją no, ale skoro tak myślą to już nie będę się wychylała. Jakaś kobieta z potężnym odrostem pozwoliła mi iść do domu bo jak to stwierdziła nie jest potrzebne to, abym siedziała i się nudziła. Brawo dla niej za intelekt , ze sztucznym uśmiechem pożegnałam ją i w drodze do wyjścia zabrałam legitymacje i bilet na mecz. 
W ostatnim momencie dobiegłam na przystanek i lekko zdyszana wsiadłam do odpowiedniego autobusu, oczywiście wolnych miejsc siedzących brak więc staje grzecznie obok kobiety z wózkiem i sprawdzam kiedy odbędzie się mecz.
- Ty Wiki paczaj ta laska ma bilet na Resovie ! - Słyszę jęczenie rudawej dziewczyny która stoi zaraz obok mnie .. no wiecie to się nazywa dyskrecja i dobre maniery. 
- No widzę bosz jak ja bym chciała zobaczyć mojego słodziutkiego Cichego ! - Odpowiada jej koleżanka a ja staram się wyłączyć i sprawdzić kiedy odbywa się ten mecz. 
- No ja wiem kochana wiem ... nie ma to jak jarać się publicznie biletem - Mierzy mnie a ja mam ochotę wyśmiać ją, ale udaje, że je nie słyszę i w końcu odszukuje datę meczu .. środa godzina 17 ... czekajcie dzisiaj jest środa .. Super a gdybym miała inne plany !? Chowam bilet i wciskam przycisk "Stop" . Wysiadam na swoim przystanku i wolnym krokiem idę do domu układając sobie plan jak dotrę na halę sportową. 
Kiedy miałam sprawdzone już wszystkie autobusy, razem z powrotnym zajęłam się bardziej przyjemną czynnością .. jedzeniem ! . 
Po zjedzeniu dobrej zupki pomidorowej z ryżem i wypiciu kubka zielonej herbaty z malinami zastanawiałam w co się ubrać, nie zamierzam ubierać szpilek a dres chyba nie jest odpowiedni zważając, że reprezentuje moją badziewną gazetę. 
- No to idę w dżinsach, trampkach i szarym kardiganie - Kwituje wszystko i kładę na krzesło. Autobus mam dopiero za godzinę, więc załaduje swój sprzęt i potrzebne rzeczy i będę szła na mecz na którym będę zachwycała się Piotrem Nowakowskim .. a nie przepraszam słodkim Cichym . 


Hi ! 
Na razie rozdziały będą nudne i jakoś Shopsa w nich nie będzie bo muszę trochę opisać bohaterkę, napisałam już część 2 i 3 .
Mogę wam zdradzić, że Jochen pojawia się w 3 części i brzydko mówiąc "Rozpierdala wszystkich osobowością" ;) 
Dziękuję za wszystkie komentarze ;)
Na prawdę zachęcają do pisania i tworzenia ;) 
A pewnie wiecie że początki są na prawdę trudne ; / . 
Pozdrawiam wszystkich !
-Vacker-

P.s. U góry znajdziecie zakładkę INFORMOWANI błagam wpisujcie się tam :) Po prostu będę pewna kogo mam informować i gdzie :) 

28 komentarzy:

  1. Ostatnie słowa "słodki cichy" możesz wziąść w cudzysłów. Będzie... bardziej uszczypliwie. Błaaaaaaaaaagam wyjustuj tekst. I dłuższe rozdziały. Jej przemyślenia albo uwagi możesz pisać kursywą. Jest nieźle. Masz jakiś wypracowany styl pisania. Pierwsze opowiadanie? Devrait [victoryfighter]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za rady :)
      Tak to moje pierwsze opowiadanie wcześniej nie pisałam bo uważałam, że to nie dla mnie i nadal tak uważam, ale WREDOTA stwierdziła, że umiem i mnie zmusiła :P
      Bardzo dziękuję za komentarz :)

      Usuń
    2. Masz juz wypracowany styl,to dobrze :-) nie ma za co. Wszystkie blogi? Milo mi zyskac takiego czytelnika :)

      Usuń
    3. Ty Vacker co ty tutaj jęczysz co ? -,-
      Ciesz się widzisz ludziom się podoba ;)

      Usuń
  2. Dołączam do obserwujących, pisz, pisz, pisz ;) Jeśli coś sprawia Ci trudność - spróbuj znaleźć kogoś, kto będzie poprawiał Ci rozdziały - wyszukiwał błędy, poprawiał je i był swoistym korektorem ;3

    Pozdrawiam.
    Soul dreamer [bkk-szukajac-szczescia]

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem szczerze ciekawi sie zaczyna ;) na prawdę fajnie ;) Jest nieźle, jedyne co mogła byś poprawić (prosze nie bierze to jako złośliwego komentarza, chce tylko pomóc, bo widzę że pierwsze opowiadanie ;) ) To rozpoczynać od akapitu i wstawić w teksie akapity by po prostu czytelnikom lepiej sie czytało ;) ale tak to nie jest źle ;) na prawdę fajnie sie zapowiada tym bardziej że jeszcze nie trafiłam na opowiadanie o Schopsie ;)
    hehe,, wiec czekam na następny ;)
    pozdrawiam,
    Metka.

    [loved-you-first-imaginy.blogspot.com]
    [you-belong-with-me.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie :)
      Bardzo dziękuję za radę i postaram się stosować akapity :) .
      Bardzo dziękuję za komentarz i miłe słowa :)

      Usuń
  4. fajne ;) ja lubię Shopsa, więc wszystko co o nim jest dla mnie miodem dla uszu... Aw!
    ja chcę trzecią część, jużżżż < le mina psiaczka > :D <3
    zapraszam do siebie, też o Jochenie, a co :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog o Shopsie! Na pewno będę tu zaglądać :D A co do opowiadania- przeczytałam prolog i I rozdział- podoba mi się! A kobieta z "potężnym odrostem" rozśmieszyła mnie do łez. Czekam na więcej! Poinformuj mnie jak pojawi się coś nowego, i oczywiście zapraszam do czytania moich wypocin, S. ;)

    http://dzikaprzygodazsiatkowka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczyna się nieźle. Będę tu zaglądać. No cóż, blog o Jochenie;)


    http://urojona-milosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :)
    Dobry początek, masz fajny styl pisania. No i przede wszystkim ciekawy pomysł! :) Myślę, że jak zastosujesz się do rad koleżanek powyżej będzie już wyśmienicie :) i więcej, więcej tekstu proszę :)!
    Informuj mnie o notkach, jeśliś łaska ;)
    Przy okazji zapraszam do siebie ;D
    Pozdrawiam,
    naranja-vb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz, ale błagam wpisz się w zakładkę informowanych bo wiesz tak po prostu ułatwisz mi życie :P .
      Chociaż i tak będę informować :)

      Usuń
  8. OMG *,* OMG *,* OMG *,* ! Zajebiaszczy rozdział ! Gosh kobieto ! Pochłonęłam prolog and część pierwsza i jestem pod mega wrażeniem ;3 Nie mogę się doczekać kolejnej części ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. siódemka u mnie, zapraszam ;)
    http://dzikaprzygodazsiatkowka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam gdzie ci to napisać, więc zostawiam informację tutaj. Nowy rozdział na http://victoryfighter.blogspot.com/ zapraszam i liczę na opinię.

    OdpowiedzUsuń
  11. http://urojona-milosc.blogspot.com/ Zapraszam na drugi rozdział;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak na pierwsze opowiadanie idzie Ci całkiem dobrze. Ja sama pisze pierwszego bloga (i zaczynam z drugim :)) i wiem jak to jest :D

    jeżeli masz ochotę, zapraszam do mnie na pierwszy rozdział na i-still-believee.blogspot.com oraz na czternasty rozdział na as-prosto-w-serce.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. http://ilebyleswart.blogspot.com/ zapraszamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej u mnie na http://smiechlosu.blogspot.com/ pojawił się nowy wiersz. Jeśli masz ochotę to zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak jak prosiłaś informuję Cię o nowym, drugim rozdziale na http://i-still-believee.blogspot.com/
    Zapraszam do czytania i komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziewiątka gotowa- zapraszam :)
    http://dzikaprzygodazsiatkowka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam do mnie na nowy rozdział ----> http://love-and-devotion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. HEJ U MNIE KOLEJNY - 6 ROZDZIAŁ
    http://wlochy-to-moj-nowy-dom.blogspot.com/
    POZDRAWIAM
    WINIAROWA:)

    OdpowiedzUsuń
  20. 10 u mnie, zapraszam :)
    http://dzikaprzygodazsiatkowka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nowy rozdział na http://victoryfighter.blogspot.com/ zapraszam i liczę na opinię.
    Devrait

    OdpowiedzUsuń
  22. Nowy rozdzia na http://smiechlosu.blogspot.com/ zapraszam i liczę na komentarz.
    Devrait.

    OdpowiedzUsuń
  23. zapraszam na 11- http://dzikaprzygodazsiatkowka.blogspot.com/
    buziaki, S. ;*

    OdpowiedzUsuń