wtorek, 19 marca 2013

część druga


Do hali dotarłam w dobrym nastroju, wyspałam się, nie wyglądam jak dziewczyna która przyszła na podryw .. więc jest cudownie. Pokazałam ochroniarzowi swój bilet i weszłam do środka. Pełno kibiców, rozgrzewający się zawodnicy i lecąca muzyka stworzyła wyjątkowy nastrój którego nie da się opisać. Założyłam na szyje legitymacje i przygotowałam swój sprzęt, początkowo nie chciałam się wychylać dlatego grzecznie stałam wśród kibiców, ale kiedy ochroniarz sam pozwolił mi podejść bliżej poczułam się o wiele pewniej i robiłam zdjęcia zawodnikom, oczywiście nie wchodziłam na płytę boiska, ponieważ to byłoby chamskie i nie odpowiednie, ale stanie przy bandach po "drugiej stronie" też było czymś wyjątkowym . Zrobiłam kilka rewelacyjnych zdjęć, ale doszłam do wniosku, że mniej ręka mi się trzęsła poza bandami. Stanęłam obok kilku kibiców Rzeszowa i robiłam zdjęcia zawodnikom z drużyny gości, dopóki nie poczułam uderzenia w brzuch, jak się okazało oberwałam żółto-niebieską mikasą. 
- I'm so sorry - Słyszę nad swoją głową kiedy podaje mężczyźnie jego zgubę . 
- Nie szkodzi - Odpowiadam uśmiechając się do Serbskiego przyjmującego .. no cóż mówiłam pracuje w gazecie sportowej a moją szczególnością jest siatkówka , więc jakąś wiedzę mam.
- I tak mi bardzo przykro - Uśmiecha się słodko i dołącza do kolegów aby ćwiczyć wbijanie tak zwanych pospolicie gwoździ.
Przysłuchiwałam się chwile komentarzom pewnej blondynce o pomarańczowej opaleniźnie ..eh życie jest piękne. 
Mecz był bardzo wyrównany, ale ja nie patrzyłam się na tablice wyników robiłam zdjęcia wesołym kibicom, komentatorom, sędziom, zawodnikom i w pewnym momencie w kwadracie dla rezerwowych gospodarzy dostrzegłam swojego dobrego kolegę z piaskownicy. 
- Siema Wojtuś - Zagadałam stojąc przy nich, wiecie pozwoliłam sobie wejść do nich i robić zdjęcia trenerowi który akurat dawał rady zawodnikom, dla których wziął czas. 
- Jezus Maria - jęczy środkowy z numerem 3 na koszulce. 
- Ja ani nie Jezus ani nie Maria, no nie mów, że swojej psiapsiółki nie poznajesz - Śmieje się i zostaje lekko podduszona przez siatkarza. 
- Zmieniłaś się ! - Jasne ja się zmieniłam , ale no dobra niech mu będzie - Co ty robisz w Rzeszowie ? - pyta w końcu puszczając mnie, abym nabrała trochę powietrza. 
- Mieszkam .. pracuje .. i takie tam - Uśmiecham się i robię mu zdjęcie. 
- Ty to dobrze, jutro robię imprezkę u mnie wbijesz ? 
- O ile jestem zaproszona to z chęcią - Daje mu swój aparat i związuje włosy kitka. 
- W rozpuszczonych ładniej, ale i tak jesteś piękna - Puszcza mi oczko i oddaje mi mój cudowny sprzęt dzięki któremu mam dach nad głową. 
- Och wiem - Przewracam oczami i przez resztę meczu prowadzę konwersacje z Grzybkiem. Zapisałam mu na jakiejś karteczce swój numer, aby na spokojnie wysłał mi adres imprezy i o której mam przyjść. Zrobiłam kilka zdjęć jak siatkarze rozdawali autografy kibicom i powolnym krokiem udałam się na przystanek autobusowy. Poczekałam chwilę na środek komunikacji i nim się zorientowałam byłam już na swoim osiedlu, ba szłam tak zamyślona, że nie zwróciłam uwagi jak wchodzę po schodach. Muszę przejrzeć zdjęcia które wyśle do redakcji i te które wstawię na swoją stronę. 
Chwile pisałam z Wojtkiem aby uzgodnić wszystko co do jutra i nim się obejrzałam zasnęłam na kanapie z laptopem na kolanach. Już czuje ten jutrzejszy ból krzyża.


Hej wam ! :D
Przepraszam że dopiero teraz ale nie miałam dostępu do internetu ;c
Więc na dzień dobry bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i rady ! :)
No i miłego dnia wam wszystkim życzę :) 

Pozdrowienia
-Vacker-


P.s. U góry znajduje się zakładka informowani do której polecam zajrzeć no i się wpisać oczywiście jeżeli chce się być informowanym ;)


26 komentarzy:

  1. Praca jako fotoreporter na takich spotkaniach jest cudowna. Cała ta atmosfera do okoła i widok wszystkich rozochoconych kibiców. Coś pięknego ;) Kto by pomyślał że zawodnik Resovi będzie jej dawny kumplem, ciekawie, tym bardziej ze teraz ich znajomość może od nowa rozbłysnąć dawnym płomieniem. I coś czuję że na tej imprezie wiele sie wydarzy ;))
    pozdrawiam, i czekam na następny ;))
    Metka.

    ps. jeśli masz ochotę zapraszam na mój nowy blog;)
    http://wszystko-sie-zmieni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wojtuś- fajny kumpel z przeszłości... Tylko pytanie czy po latach przyjaciel nie będzie liczył na coś więcej :)
    A na tej imprezie może pozna Jochena? W końcu widnieje w zakładce... Czekam na niego z utęsknieniem *.*

    A jeśli masz ochotę, zapraszam na coś innego- http://nienawisc-od-kolyski.blogspot.com/
    Buziaki, S. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie :) Podob mi się. Kliknełabym LUBIE TO! ale tu nie ma ;/ Błędów nie wyłapałam. Mówię jakieś myśli mozesz kursywą pisać, będzie czytelniej.
    No i zapraszam na frogetting-road.blogspot.com na nowy rozdział. Liczę na opnie.
    Devrait

    OdpowiedzUsuń
  4. serdecznie zapraszam na XII- http://dzikaprzygodazsiatkowka.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej u mnie na http://smiechlosu.blogspot.com/ pojawił się ostatni rozdział. Zapraszam i liczę na komentarz.
    Devrait

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej u mnie na http://victoryfighter.blogspot.com/ Pojawił się nowy rozdział. Zapraszam i liczę na opinię.
    Devrait

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś marzyłam o robieniu zdjęć na meczach, ale teraz mnie już do tego tak nie ciągnie, chociaż to niewątpliwie cudowna sprawa :)
    Co do treści, zastrzeżeń nie mam. Pisz, pisz! :D

    Tak jak prosiłaś informuję Cię o nowym rozdziale na i-still-believee.blogspot.com
    Liczę na odpowiedź na moje pytania i mimo wszystko pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć :D Zapraszam do mnie na nowy rozdział -----> http://love-and-devotion.blogspot.com/2013/04/rozdzia-3.html :P

    OdpowiedzUsuń
  9. nienawiść pierwsza, zapraszam - http://nienawisc-od-kolyski.blogspot.com/
    S. ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. XIII na http://dzikaprzygodazsiatkowka.blogspot.com/, zapraszam. Jedno pytanie- kiedy coś dodasz? Bo już zaczynam się niecierpliwić! ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej u mnie na http://smiechlosu.blogspot.com/ pojawił się epilog. Zapraszam i liczę na opinię.
    Devrait

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do mnie na czwórkę ----> http://love-and-devotion.blogspot.com/2013/04/rozdzia-4.html :D

    Kiedy jakiś nowy ?

    OdpowiedzUsuń
  13. zapraszam na nienawiść czwartą-http://nienawisc-od-kolyski.blogspot.com/
    oraz XV na http://dzikaprzygodazsiatkowka.blogspot.com/
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. tak, jak prosiłaś informuję o zupełnie nowiutkim rozdziale na http://i-still-believee.blogspot.com/
    Miłej lektury, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Paragraph writing iѕ alѕo a fun, if уou bе famіlіar wіth then yοu can wгite oг else it is
    compleх to ωrite.

    Alѕο visit my webраge ... sztukateria elewacyjna

    OdpowiedzUsuń
  16. Тoday, ӏ went to the beаch front ωith my kids.
    I fоund a ѕea shеll anԁ gave іt
    tο mу 4 year old daughter and sаid "You can hear the ocean if you put this to your ear." She put thе shell to her eаr аnԁ screamed.
    There was a hermіt cгab inside anԁ it рinсhеԁ her ear.

    She never wаnts tο go baсk! LoL I knoω thіs is entiгely off topic but I hаd tο tell sοmeone!


    Here is my blog ... Sztukateria

    OdpowiedzUsuń
  17. ӏ leave a responѕe when I espeсiаlly
    enjoy a artiсlе оn a site oг
    if I hаve something tо valuable to contribute to the
    conversation. Uѕuallу іt's triggered by the fire displayed in the post I browsed. And after this post "cz�ś� druga". I was excited enough to post a comment ;-) I do have 2 questions for you if it's oκay.
    Is it only me or dο some of the remarκs аppear as if they aге сoming from brain ԁeаd folκs?

    :-P And, іf you aгe posting at other sites, I'd like to follow anything fresh you have to post. Could you list every one of all your community sites like your twitter feed, Facebook page or linkedin profile?

    Here is my page: firany

    OdpowiedzUsuń
  18. Attractiνe ѕeсtion of content.
    Ι just stumblеd upon your weblog and in acсesѕiоn cаpital to assert that I
    aсquire aсtuallу enjoyeԁ acсount your blog рosts.
    Any way I'll be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently quickly.

    Here is my web blog :: oczyszczanie jelit

    OdpowiedzUsuń
  19. I like the valuаble informаtion you ρrovide in
    your аrtiсlеs. I'll bookmark your weblog and check again here regularly. I'm quite certain I
    will leаrn plenty of new stuff right here!
    Gooԁ luсk for the neхt!

    Also νiѕit mу weblog Listwy wykończeniowe

    OdpowiedzUsuń
  20. Hellο! I sіmplу ωant to оffeг yοu a huge thumbs up fοr thе gгeat іnformation yοu have
    hегe on thiѕ post. I will be rеtuгnіng to youг ωebѕіte for mοгe ѕoon.


    Feel free tо suгf to my weblog :: Rzym zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  21. zapraszam na nowe rozdziały na http://dzikaprzygodazsiatkowka.blogspot.com/
    http://nienawisc-od-kolyski.blogspot.com/
    buziaki, S. ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ιt's going to be end of mine day, except before ending I am reading this fantastic piece of writing to improve my experience.

    Visit my webpage - Listwy wykończeniowe

    OdpowiedzUsuń
  23. http://dzikaprzygodazsiatkowka.blogspot.com/, zapraszam na 18 :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Thanks , I've recently been looking for info approximately this subject for a while and yours is the greatest I have came upon so far. But, what concerning the bottom line? Are you positive concerning the supply?

    My page ... paczka do Niemiec

    OdpowiedzUsuń
  25. http://nienawisc-od-kolyski.blogspot.com/ , zapraszam na nienawiść ósmą, oraz na XX na http://dzikaprzygodazsiatkowka.blogspot.com/, życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czego przestałaś pisać to opowiadanie? Przecież jest świetne.

    OdpowiedzUsuń